Гарантія

Гарантійний термін служби обладнання складає 12 місяців. Постачальник не несе гарантійних зобов'язань у тому випадку, якщо:

    обладнання зберігалося із порушеннями технологічних умов виробника;
    не виконувались вимоги та рекомендації щодо експлуатації деталей обладнання;
    було проведено розбирання виробу;
    відбулася заміна конструкційних деталей виробу;
    обладнання використовувалося за прямим призначенням;
    Користувач отримав травму через недотримання заходів безпеки, вандалізм або навмисне пошкодження обладнання.


Постачальник залишає за собою право вносити в конструкцію виробів деякі зміни, спрямовані на покращення зовнішнього вигляду та експлуатаційних характеристик обладнання.
Інтернет магазин Спортбіз пропонує повний комплекс сервісного супроводу – гарантійне, післягарантійне обслуговування. Ми зможемо усунути неполадки будь-якого характеру в роботі тренажерів, допоможемо продовжити термін використання обладнання, вживемо профілактичних заходів, здійснимо ремонт, налаштування та регулювання, допоможемо повернути до роботи будь-яке спортивне обладнання, що вийшло з ладу.
Рішенням будь-яких завдань займається кваліфікований персонал, працівниками сервісу використовуються виключно сертифіковані та оригінальні деталі для заміни елементів, що вийшли з ладу. У своєму розпорядженні співробітники мають спеціалізоване ремонтне обладнання, весь процес ремонту здійснюється за рекомендаціями виробника.
Ми виконуємо як заплановане технічне обслуговування, регулювальні та налагоджувальні роботи, так і найскладніший капітальний ремонт.Наша сервісна служба дозволить продовжити термін експлуатації Вашого обладнання, уникнути непередбаченого ремонту, забезпечить якісну та надійну роботу.


Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:

    Втрачено або не заповнено гарантійний талон.
    Товар має сліди механічного пошкодження чи розтину.
    Порушено заводські пломби.
    Порушено умови експлуатації, транспортування чи зберігання.
    Проводився ремонт особами, котрі не є співробітниками авторизованого сервісного центру.
    Використовувалися неоригінальні комплектуючі.
Детальний опис умов надання гарантії Ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно:

    Правильно, без помилок та виправлень заповнений гарантійний талон, в якому мають бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк організації, що торгує.
    Документ, що підтверджує придбання (товарна накладна).
    Повна комплектація товару.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд товару на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії щодо цих питань не приймаються!